Torsdag

känner mig inte så speciellt taggad eftersom vi hart mistat två i våran släckt på loppet inom 2 dagar;(

så känner mig inte så sugen på att bloggen men ni vet ju iaf att jag levet ;)

hästarna står i stallet och sover eller nått kan inte träna än eftersom sprickan gör ont och har troligen en muskelskada i ryggen... vafan nu är det något som inte är bra allt går sönder...
är det jah som inte är still eller är det nått fel på mig?;P

lisa sover nog nu eftersom hennes godis är slut, inget godis ingen lisa ;)
men det behöver hon så hon får lite fett på sig som oss alla andra..

men vi hörs något imorgon(;

Kraaam stina!

världens finaste och snällaste ante;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0