Tolknings dags

Idag så var det ganska fint väder, sol och -5 lite kalt men skit samma ;)
Knäppte lite kort på hästarna, sen körde jag hafie och hade gimli på släp, Jenny red ville, och Gud vad dom var taggad;)
Fick hålla hafie hela tiden och hon bara tjafsade mot.. Och gimli små nafsa mig i ryggen.. Och ville förbi, sen så körde vi hem och jag tog av hafie och kompani sakerna sen så skulle vi tolka efter ville,och alla här hemma tyckte vi var rätt dumma, men vafan störtlandade ju bara en gång ;)
I ett blött dike, tackar wilmer eller var det jenny ;P
Men det var riktigt kul ;)

Satt även vaken tills 5 imorse och kollade på hockey, skapligt stolt svensk man är!!;)
Sjukt bra spelat Sverige!

Jag har fortfarande spricka i svansen men den känns inte lika mycket nu;)
Så det kommer nog läka ganska bra ;)
Men ja just nu känns det som att den är av ;P

Kram Stina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0