slut på friheten

Fick jobba igen i Söndags eftersom en av dom jag jobbar hos blev sjuk. Efter det åkte jag direkt hem till stina och sov över det, vi låg och pratade i telefon till fem tror ja och då var vi ganska övertrötta och på super humör! Igår åkte vi ion till stan och shoppade lite, tänkte fixa kort på det så¨ni får se men dom kommer imorgon. Skolan började idag igen och självklart började vi första lektionen med ett prov, det som kallas mjuksstart? Ny tysk< och engelska lärare ska vi också få, hoppas bara att hon inte sänker mina betyg! När jag kom hem körde jag Granit som var super pigg, verkar som han har vilat sig i form, så jag tänker inte klaga. Men nu ska jag ut och byta täcke på han så han håller sig varm inatt. Kram Lisa (kan inte lägga upp någon bild eftersom datorn inte vill..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0