Lördag

Hann inte blogg igår, tyvärr. Runt tio stack jag ut med första hästen, Zapt, skrittade bara även fast han inte ville. Tror han har lite överskottsenergi. Sen körde jag Reidar, som kändes bra fast han fick springa själv, när man kör han med andra är han mycket mer koncentrerad när han är själv, då springer han bara och skuttar och gör allt utom att springs ;) Granit var sista hästen för dan, körde bra en kort sväng eftersom det var runt 0 gradigt och han får mycket svårare att andas då. Har inte berättat det här men, Granit har för trånga luftvägar, så när det är fuktigt i luften, riktigt kvavt eller så får han svårare att andas, vi brukar ge han medicin, bovete, mot det men nu är det slut så därför kör jag lite lugnare vissa dagar. Idag har jag packat hela dan, för i eftermiddag åker jag till Ljusdal, tar tåget därifrån till Östersund och fortsätter sedan till Wången, som är gymnasiet jag kanske ska gå på. Så där kommer jag bo tills på fredag, så har jag otur finns det inget intenet där så jag kan blogga, men hoppas på det bästa. Men jag ska säga åt stina att hon måste blogga den här veckan så ni får något att läsa. Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

sv; Tur att jag har ändrat mig ;)

2012-01-24 @ 07:17:16
URL: http://gorillanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0