Licenslopp

Körde licenslopp igår med Money(ett av varmbloden), i värmningen och själva loppet kändes han jätte fin men ca två meter efter mål blev han halt och började galoppera, så jag tog igen och när han började trava märkte jag att han var jätte halt så jag skrittade av banan, och idag visade det sig att han har fått en skada på gaffelbandet vänster fram :( Håller tummarna för att han blir bra snart!
Money
Innan vi åkte till Bollnäs hann jag med och köra Reidar, han känns fortfarande jätte fin och vill inget annat än att springa, helst full fart hela tiden! ;) Skönt att ha något att glädjas åt nu när allt annat verkar gå åt skogen.
Reidar och John Deer
Idag efter skolan åkte jag in till stan, Hudik,  och tog den andra Gardasil sprutan. Så idag fick hästarna vila, gick bara ut och tog in och fodrade.
Imorgon har jag sovmorgon, börjar 09.15 eftersom våran idrottslärare inte skulle jobba imorgon, soft!
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0