kallt!

Usch, nu börjar det bli riktigt kallt ute! -10 precis, och imorgon ska det tydligen bli ännu kallare.. Såhär efter nyår tycker jag att det ska börja bli varmare.

Mamma hade sovmorgon imorse så jag fick gå upp och fixa hästarna, sen runt tio skrittade jag en sväng med Zapt, myysigt! Resten av dagen har jag legat på soffan och kollat på One Tree Hill medans resten av familjen var i stan och gick på bio. Det var meningen att jag skulle med och kolla på hockey men den här satans förkylningen stoppade det.

Jag och Reidar i Östersund. Har ingen aning om vad jag gör för min men hästen är ju iaf söt!

Fick ett sms nyss också med frågan om jag kunde jobba imorgon, och det är klart jag stälelr upp! Så imrogon ska jag upp tidigt igen och jobba lite. Och jag har nästan övertalat Stina att följa med så jag slipper vara själv, men vi får se om hon får någon skjuts å så.


Såg precis att mina snälla föräldrar hade köpt två stoora godispåsar så nu är det väl bäst att skynda sig om man ska få nått ;)

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0