Jobb

Var så himla trött igår så jag orkade inte blogga, men jag körde inte Reidar igår utan körde Antonio istället. Han sprang lite snett men annars kändes han jätte fin.


Imorse ringde klocken halv sex och klockan sex åkte jag tilll Hagmyren och jobbade, har fått "lov jobb" där hos en av tränarna, så där har jag tillbringat några dagar av det här lovet. Nu är jag ledig tills Torsdag då jag jobbar sista dagen det här lovet. 

 
Alltså har mina hästar fårr vila idag och när jag kom hem så hade mamma fixat allt i stallet, skönt!

Slänger in en bild på Reidar <3

Tror att jag håller på att bli sjuk också, har haft ont i huvudet och känt mig trött hela dagen och ont i halsen börjar jag också få, bra början på året... så nu ska jag lägga mig och kolla på One Tree Hill, bästa serien någonsin!

Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Nelly

Vart har du köpt de täcket? Jättesnyggt!

2012-01-12 @ 11:13:31
URL: http://njidon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0