Fredag!/stina

Min fredag har varit ganska så lugn,fick inte vara med på idrotten idag på skolan och känner att jag har lite över skotts energi..eftersom min svanskota inte är bra ännu så får jag "försöka" hålla mig lugn..får fortfarande ingen tid hos läkaren "suck"!
När jah slutade skola gick jag hem och pussade på valparna och sen så åkte jag "hemhem" och fixade hästarna eller ja matade och kollade täckena på småttingarna och sen så pussade jag på min saknade piltur son jah vill börja rida på..appstinens snart ;P

Därför jag inte är så social eftersom jag har problem med allt känns det som..och har inte så mycket att skriva om;)
Men ska försöka bättra mig ;)

Kram stina;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0