fortfarande lika sega dagar

mina dagr är fortfarande lika sega eftersom min svanskota tar imot hela tiden köra kan jag men rida det är fan en mardrömm.. så får vänta ett tag  till innan jag börjar med det, men medicinen gör så jag iaf kan gå;)

har varit i stallet på morgonen kan inte låta bli att vara där, tog in mina socker toppar och dom står nu med täckena på och torkar lite;)
det ska ju tydligen komma nån emil stor nu sägs det, och jag vill verkligen inte det får hälldre bli 40 minus än att strömen lämnar mig igen...
aja nu ska vi åka och handla lite saker eftersom jag är ensam hemma resten av veckan ;)
eller min jennypenny kanske kommer förbi och gör mig syselsatt, det brukar hon kunna ;P

men min uppdatering kommer inte vara så himla bra eftersom dom inte lagar vårat internet får fan dampppppppp snart klarar inte av detta ;P
alltså jag är beroende av att kunna veta vad alla gör runt om mig ;)

Kram Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0