datorn vägrar

Mitt internet vill verkligen inte fungera längre, men nu hoppas jag att jag hinner skriva ett inlägg utan att det lägger av :)

Jag var ledig tisdag, onsdag och då passade jag på att pyssla i stallet hemma, skönt att bara få ta det lugnt och mysa. I Torsdags var det jobb igen och då knäppte jag kort på några hästar där, dom kommer senare eftersom jag har dom på mobilen.

Igår kväll kom pernilla och sov över hos mig, vi har inte träffats på hela lovet så det var jätte skönt att träffas och få prata lite. Hon åkte hem vid elva imorse så då gick jag ut och körde Reidar, han känns bara bättre och bättre, det ända dåliga med körturen var att han blev rädd för ett omkull blåst träd och vände. Men jag körde en bit och vände och tog lite fart och då kom vi förbi.

Sen körde jag Granit, första gången efter vintervilan. Han är körd tre gånger på två månader så konditionen var ju inte på topp, men han kändes ändå jätte fin.


Sötaste Granit!

Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0