Ännu en presentation

Ja, vi är ju faktiskt två personer som ligger bakom den här bloggen. Så nu är det väl min tur att berätta lite om mig själv.

Jag heter Lisa och är född 96, bor i en håla som är ännu mindre än stället Stina bor på, Lindefallet, tre mil söder om Hudiksvall.

Jag bor också på en gård med massor av djur, kossor, hästar, katter. När jag inte är i skolan så är jag i stallet, och det är verkligen det jag lever för! Och det kommer ni märka här på bloggen också, att det är väldigt mycket häst. Jag tävlar ponnytrav och nästa år(imorgon) får jag tävla med stora hästar också när jag är klar med licensen.

Tror att det räcker så, undrar ni något så är det bara att fråga!


Kommentarer
Postat av: nathalie

kul med ännu en travblogg! Lägger till denna som favoriter och hoppas på mycket uppdateringar från er ;) Gott nytt (trav)år!

2011-12-31 @ 16:57:33
URL: http://nathalieling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0